pondelok 1. novembra 2010

Nejbližší možné výstavy

Říkala jsem si, že jsme už dlouho nebyli na nějaké výstavě mimo školu, takže tady máte aktuální seznam nejbližších / probíhajících výstav v Bratislavě, Vídni a v Brně... připadá mi to celkem slabý, ale snad je z čeho vybírat :) Kdyby jste věděli o nějaké nové vernisáži, napište do komentů... ráda si dám dobré vínko a kaviárový chlebíček.... však se známe :))


Bratislava

SNG:
GalleryKreslling:
SNM:
Galéria Z:
Danubiana:
GMB:
Slovanet Art Gallery:
Vídeň

Leopold Museum:

MUMOK:
Brno

Moravská galerie:



9 komentárov:

  1. BTW tento blog má absolutně nelogický systém úprav článků, proto jsou ty fonty takové dodrbané a odkazy tam, kde nemají být - viz. např. Popovič... ale snad to takto stačí...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. som za holee baby :D a za cézanna a picasa :D ale te zenske vyhravaju ! :D aa este ta holandskaa grafika stoji za hriech :D aa Anet te odzaky daava obcas divne..bohuzial

    OdpovedaťOdstrániť
  3. HOLE BABY snad najzamejsia vystava aktov vobec, ta je uz tak medializovana ze by bol hriech sa tam nepodivat, mozno budu aj plagaty bo ten co mam je nejaky maly :).............. StanLee

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Brno nič moc to skor Praha, v novom designume su nejake vystavy tak to ceknem.......StanLee

    OdpovedaťOdstrániť
  5. hej hej, ale tak do Prahy je to dost daleko, Brno vytočíš v pohodičce za půl dne... teď je tam sice hovno, ale čas od času jsou dobré věci, třeba teď bylo bienále, nebo na Muchovi jsem tam byla...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To máš pravdu tam treba ísť na viac dní (do Prahy) čo sa týka Muchu tak stačí že sa prejdem po našom byte a po chodbách nášho paneláku a mám tam asi 25 jeho diel :D...ale tá Viedeň ma láka najviac

    OdpovedaťOdstrániť
  7. :D :D taky jsem měla vůči Muchovi takovou averzi, ale kamoška mě tam vytáhla a nevěřila jsem vlastním očím - on úplně mega skicoval! Ty skicy byly o mnoho hezčí než konečné plakáty....jop a taky jsem se pobavila na fotkách, podle kt. pak kreslil ty modelky :D :D
    so let's go to vienna!!!! now or never...I will stay in BA this weekend (99%)....

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tak Mucha bol takýto pán skíc? No musím si niečo vygúliť :)
    Okay let's go there NOW :). It is perfect if you stay here, because this weekend will be party with modeling clay :D I have more work there too (in modeling atelier) I have to finish my tile

    OdpovedaťOdstrániť